Wij vertellen graag hoe we de wereld zien, waar we mee
bezig zijn of waar we onze inspiratie vandaan halen.
Lees hier het laatste nieuws van de Toekomst en raak geïnspireerd!
Geschreven door: Nic Roos | Directeur van de Toekomst
Practicum Print Management en Drukkerij de Toekomst, twee gerenommeerde grafimedia bedrijven uit de regio, bundelen hun krachten. Met deze krachtenbundeling verstevigen beide bedrijven hun positie als toonaangevende leveranciers van druk- en printwerk en versterken zij hun continuïteit in de markt.
Geschreven door: Fleur Rood | Content & supportmanager
Nog even en dan is het Pasen! Hoe leuk is het om je personeel of relatie met een paasgeschenk te verrassen? Een geschenk met Pasen is dé manier om verrassend uit de hoek te komen. Juist wanneer mensen het niet verwachten, kun je met een geschenk enorm veel bereiken.
Geschreven door: Nic Roos | Directeur van De Toekomst
De Toekomst neemt activiteiten Drukkerij Badoux uit Houten over Drukkerij De Toekomst en drukkerij Badoux gaan samen verder. Na een korte periode van onzekerheid door het faillissement van Drukkerij Cees Badoux B.V., is in het familiebedrijf De Toekomst een goede partij gevonden om een doorstart te maken. De twee drukkerijen gaan samen verder op de [...]
Geschreven door: Fleur Rood - Content & supportmanager
Al jarenlang staat De Toekomst bekend als een toonaangevend fullservice communicatiebedrijf. We bouwen sterke merken, realiseren aansprekende campagnes en ontwikkelen onderscheidende communicatiemiddelen die passen bij je merkpersoonlijkheid. Als ervaren familiebedrijf staan we voor duurzaam ondernemerschap. Uit klantonderzoek is gebleken dat ons contact en de samenwerking positief worden ervaren. We worden gezien als toegankelijk, creatief […]
Geschreven door: Fleur Rood | Content & Supportmanager
Wegwerpbekers zijn bijna verleden tijd: ontdek onze duurzame alternatieven Het is officieel: in 2024 zijn wegwerpbekers verleden tijd. Maar maak je geen zorgen, we hebben duurzame, herbruikbare alternatieven. Of je nu kiest voor glas, keramiek of herbruikbaar kunststof, onze bekers zijn niet alleen beter voor het milieu, ze zijn ook een geweldige aanvulling op jouw […]
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Online Marketing- en Content Manager van de Toekomst
Stel jouw gepersonaliseerde unieke geschenkset samen! Diverse pakketten waaronder onboarding, duurzaam en thema pakketten.
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Online Marketing- en Content Manager van de Toekomst
Verduurzaam jouw organisatie samen met de Toekomst. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden om jouw organisatie groener te maken.
Geschreven door: Bob Roos | Directeur van de Toekomst
Wij zijn trots om te kunnen mededelen dat onze LTI koppeling nu helemaal klaar is. De LTI koppeling was in de basis al een tijdje klaar en werd getest, maar we hebben het nu kunnen afronden en het is nu succesvol in gebruik genomen.
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Leuke en originele paasgeschenken vind je bij de Toekomst. De leukste paasgeschenken op een rij voor jouw medewerkers en relaties!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Officieel getest, bewezen en goedgekeurd: Coversafe antivirus folie folie stopt de verspreiding van virussen en bacteriën. Verkrijgbaar bij de Toekomst!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Ontwerpstudio de Toekomst heeft zich uitgebreid met het Hilversumse reclamebureau AlphaPlus. Met deze uitbreiding bieden we jou als klant extra capaciteit en expertise met de juiste mix van creativiteit en advies!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
We hebben een mooie uitbreiding aan ons platform toegevoegd, namelijk een integratie met het online platform GoodHabitz. Dankzij deze integratie kan je op een eenvoudige manier gebruikmaken van de uitgebreide e-learning content die dit platform aanbiedt.
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Leuke en originele kerst relatiegeschenken vind je bij de Toekomst. Een pagina bomvol inspiratie voor jouw medewerkers en relaties!
Geschreven door: Nic Roos | Directeur Safe Print & de Toekomst
Safe Print gaat verder als onderdeel van Drukkerij & Printservice de Toekomst! Een mooie uitbreiding van de mogelijkheden met naast grootformaat en kleinformaat printing, ook drukwerk.
Geschreven door: Nic Roos | Directeur van de Toekomst
De Toekomst investeert als eerste in Nederland in de allernieuwste digitale persen van Konica Minolta!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
In deze uitdagende periode is het belangrijk om er voor elkaar te zijn en elkaar te helpen waar we kunnen. Goede (crisis)communicatie is in deze tijd essentieel en wij helpen je graag met al jouw drukwerk!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Google for Jobs is de perfecte manier om te zorgen dat jouw vacatures worden gevonden. Hoog scoren met je vacatures in Google (SEO) doe je vanaf nu met Google for Jobs. En wij helpen je erbij!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Content manager van de Toekomst
Bij de Toekomst houden we van de natuur en dat laten we graag zien. We zijn dan ook erg blij met de overname van de duurzame drukkerij Ecodrukkers!
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Akoestische panelen bieden vele mogelijkheden. Zo minimaliseer je niet alleen stemgeluid met deze panelen, maar zijn ze ook nog eens milieuvriendelijk en passen in elk interieur.
Geschreven door: Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Wij van de Toekomst houden ervan om mensen in het zonnetje te zetten, om zo nu en dan iemand te verrassen en wat leuks te geven. Jij toch ook?
Geschreven door: Nic Roos | Directeur van de Toekomst
Wij zijn verheugd te kunnen melden dat we een mooie uitbreiding hebben kunnen realiseren met de overname van True Colours uit Utrecht.
Geschreven door: Evelyn van Helden
Of je nu op zoek bent naar werkkleding voor je personeel of promotionele kleding voor een evenement; bij de Toekomst ben je aan het juiste adres. Vanaf nu kun je bij ons namelijk ook terecht voor het personaliseren van promo-, sport- en workwear.
Geschreven door: Maaike Schrijvers
Op beurzen en evenementen heb je maar enkele seconden om de aandacht van de bezoeker te trekken. Een aantrekkelijk en in het oog springende stand is hierin erg belangrijk. In deze blog delen wij de belangrijkste tips.
Geschreven door: Bob Roos
Wie kent het niet? Zo’n groene adres balk met een slotje erin. Tegenwoordig zie je ze steeds vaker en wordt het belang hiervan door steeds meer bedrijven in gezien. Maar wanneer is een website nou “veilig” en welke maatregelingen moeten hiervoor getroffen worden? Dat zullen wij in dit blog bespreken.
Geschreven door: Sander Peterse
Elk bedrijf heeft te maken met de Nederlandse Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) omdat elk bedrijf wel aan persoonsgegevensverwerking doet. Of het hier nou gaat om persoonsgegevens van klanten of personeelsleden.
Geschreven door: Ronald de Ruyter
Iedereen wordt elk moment van de dag in de gaten gehouden door overheden, grote corporaties en illuminaties. Oké oké tuurlijk is het niet zo dramatisch, maar dat je op internet wordt afgeluisterd is helaas is het niets nieuws … , MAAR
Geschreven door: Maaike Schrijvers
Steeds meer bedrijven kiezen voor interactieve verslagen. Hoewel in het verleden een interactieve verslag voornamelijk ter ondersteuning diende van het ‘papieren’ verslag, kiezen zij steeds vaker voor het uitsluitend online verspreiden hiervan.
Geschreven door: Berry van Mondfrans
Door het gebruik van AMP voor websites laden webpagina’s razendsnel! Toch is het voor velen nog een onbekende term. Onze developer Berry vertelt je er graag meer over.
Geschreven door: Arnaud Hendriksen
Met het uitgebreide assortiment communicatiemiddelen waarover wij beschikken, is het ons doel jou volledig tot dienst te kunnen zijn. Om hiertoe nog beter in staat te zijn, is vanaf 1 juni het Hilversumse signbedrijf AH Design onderdeel van de Toekomst geworden.
Geschreven door: Maaike Schrijvers
Veel retailers maken niet optimaal gebruik van Point-of-Sale materiaal. Uit onderzoek blijkt dat de meeste aankoopbeslissingen pas op de winkelvloer worden gemaakt. Zie jij wel de kansen in van POS materiaal, om jouw product onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers?
Geschreven door: Sander Peterse | Technisch Consultant
Wanneer jouw webwinkel of website op onze servers gehost wordt, zal het je wellicht niet ontgaan zijn. Wij zijn namelijk erg druk met een servermigratie, waarbij we overgaan naar PHP 7.
Geschreven door: Frederique Sengers
Steeds meer bedrijven kiezen voor interactieve verslagen. Ook Albron wist ons te vinden, toen zij het anders wilde aanpakken. De afgelopen tijd hebben wij met ons team hard gewerkt aan het duurzaamheidsverslag in de vorm van een interactief magazine.
Geschreven door: Nic Roos
Een full service communicatiebedrijf voor online en print, dat is wie wij zijn. Met het uitgebreide assortiment waarover wij beschikken, is ons doel jou volledig te kunnen ontzorgen. Hierbij is ons niets te gek! Al ons werk is ingericht op het creëren en realiseren van media met impact en interactie.
Geschreven door: Jordy Wichgers | Developer
Inovum is een zorgorganisatie in Hilversum en Wijdemeren. Vanuit de verpleeghuizen en het Behandel- en adviescentrum levert Inovum verpleeghuiszorg en behandeling. Wij hebben de website van Inovum met plezier nieuw leven ingeblazen!
Geschreven door: Maria Bruggeman | Ontwerper
Monuta biedt een totaal pakket van producten en diensten en zijn daarin een meelevend, daadkrachtige en oprechte helper. Met een zekere, positieve insteek en persoonlijk aandacht voor uitgesproken en onuitgesproken wensen. Waarden die wij ook hoog in het vaandel hebben staan.
Geschreven door: Maria Bruggeman | Ontwerper
De proofingTool is een online hulpmiddel ontwikkeld door de Toekomst om het proofing proces te optimaliseren. Via de proofingTool kunnen verschillende gebruikers documenten inzien en beoordelen.
Geschreven door: Nic Roos | Directeur
Oké, oké we geven toe. Het was wel echt de hoogste tijd voor een nieuwe website. Tijd om meer van onszelf te laten zien! Tijd voor de Toekomst anno nu. Het is dan eindelijk zo ver! We nemen je mee in alle vernieuwingen en zijn uiteraard benieuwd naar jouw mening!
Geschreven door: Bob Roos | Directeur
Zoals verwacht was ook 2016 weer een bewogen jaar voor de digitale wereld: het aantal internetgebruikers ging over de grens van 3,5 miljard, augmented reality werd de realiteit van de dag door Pokémon en volgens sommigen dankt de VS zijn nieuwe president aan de Facebook-bubble. Wat brengt 2017 ons? Een kijkje in de toekomst.
Geschreven door: Max Duurland
Less is more! Hoe drukker het design, hoe meer afleiding en hoe kleiner de kans dat je boodschap goed overkomt bij de ontvanger. Keuzes maken is belangrijk, wat laat ik wel zien en wat niet. Kies je voor het schalen van je design, of voor het opknippen van je content? Of misschien wel sterker, laat je content vervallen omdat dat voor de gebruiker het beste is?
Geschreven door: Cindy Nauta | Content manager
Steeds meer merken zoeken naar alternatieve cross mediale methoden om zich te onderscheiden tussen het enorme communicatievolume. Beleveniscommunicatie is een trend die zich steeds breder gaat vestigen. Het ligt vaak dicht tegen thematische promoties aan, zoals: events, venues, reizen.
Geschreven door: Jan Roos | Directeur
De kwaliteit die je al van de Toekomst gewend bent, is nu officieel vastgelegd: ISO 12647-2:2013. Als je drukwerk bestelt wil je niet alleen hele mooie kleuren en kwaliteit, maar wil je ook dat dit nauwkeurig wordt vastgelegd met een constant eindresultaat.
Nic Roos | Directeur van de Toekomst
Practicum Print Management en Drukkerij de Toekomst, twee gerenommeerde grafimedia bedrijven uit de regio, bundelen hun krachten. Met deze krachtenbundeling verstevigen beide bedrijven hun positie als toonaangevende leveranciers van druk- en printwerk en versterken zij hun continuïteit in de markt.
Fleur Rood | Content & supportmanager
Nog even en dan is het Pasen! Hoe leuk is het om je personeel of relatie met een paasgeschenk te verrassen? Een geschenk met Pasen is dé manier om verrassend uit de hoek te komen. Juist wanneer mensen het niet verwachten, kun je met een geschenk enorm veel bereiken.
Nic Roos | Directeur van De Toekomst
De Toekomst neemt activiteiten Drukkerij Badoux uit Houten over Drukkerij De Toekomst en drukkerij Badoux gaan samen verder. Na een korte periode van onzekerheid door het faillissement van Drukkerij Cees Badoux B.V., is in het familiebedrijf De Toekomst een goede partij gevonden om een doorstart te maken. De twee drukkerijen gaan samen verder op de [...]
Fleur Rood - Content & supportmanager
Al jarenlang staat De Toekomst bekend als een toonaangevend fullservice communicatiebedrijf. We bouwen sterke merken, realiseren aansprekende campagnes en ontwikkelen onderscheidende communicatiemiddelen die passen bij je merkpersoonlijkheid. Als ervaren familiebedrijf staan we voor duurzaam ondernemerschap. Uit klantonderzoek is gebleken dat ons contact en de samenwerking positief worden ervaren. We worden gezien als toegankelijk, creatief […]
Fleur Rood | Content & Supportmanager
Wegwerpbekers zijn bijna verleden tijd: ontdek onze duurzame alternatieven Het is officieel: in 2024 zijn wegwerpbekers verleden tijd. Maar maak je geen zorgen, we hebben duurzame, herbruikbare alternatieven. Of je nu kiest voor glas, keramiek of herbruikbaar kunststof, onze bekers zijn niet alleen beter voor het milieu, ze zijn ook een geweldige aanvulling op jouw […]
Annika Wolfswinkel | Online Marketing- en Content Manager van de Toekomst
Stel jouw gepersonaliseerde unieke geschenkset samen! Diverse pakketten waaronder onboarding, duurzaam en thema pakketten.
Annika Wolfswinkel | Online Marketing- en Content Manager van de Toekomst
Verduurzaam jouw organisatie samen met de Toekomst. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden om jouw organisatie groener te maken.
Bob Roos | Directeur van de Toekomst
Wij zijn trots om te kunnen mededelen dat onze LTI koppeling nu helemaal klaar is. De LTI koppeling was in de basis al een tijdje klaar en werd getest, maar we hebben het nu kunnen afronden en het is nu succesvol in gebruik genomen.
Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Leuke en originele paasgeschenken vind je bij de Toekomst. De leukste paasgeschenken op een rij voor jouw medewerkers en relaties!
Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Officieel getest, bewezen en goedgekeurd: Coversafe antivirus folie folie stopt de verspreiding van virussen en bacteriën. Verkrijgbaar bij de Toekomst!
Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Ontwerpstudio de Toekomst heeft zich uitgebreid met het Hilversumse reclamebureau AlphaPlus. Met deze uitbreiding bieden we jou als klant extra capaciteit en expertise met de juiste mix van creativiteit en advies!
Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
We hebben een mooie uitbreiding aan ons platform toegevoegd, namelijk een integratie met het online platform GoodHabitz. Dankzij deze integratie kan je op een eenvoudige manier gebruikmaken van de uitgebreide e-learning content die dit platform aanbiedt.
Annika Wolfswinkel | Content Manager bij de Toekomst
Leuke en originele kerst relatiegeschenken vind je bij de Toekomst. Een pagina bomvol inspiratie voor jouw medewerkers en relaties!
Nic Roos | Directeur Safe Print & de Toekomst
Safe Print gaat verder als onderdeel van Drukkerij & Printservice de Toekomst! Een mooie uitbreiding van de mogelijkheden met naast grootformaat en kleinformaat printing, ook drukwerk.
Nic Roos | Directeur van de Toekomst
De Toekomst investeert als eerste in Nederland in de allernieuwste digitale persen van Konica Minolta!
Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
In deze uitdagende periode is het belangrijk om er voor elkaar te zijn en elkaar te helpen waar we kunnen. Goede (crisis)communicatie is in deze tijd essentieel en wij helpen je graag met al jouw drukwerk!
Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Google for Jobs is de perfecte manier om te zorgen dat jouw vacatures worden gevonden. Hoog scoren met je vacatures in Google (SEO) doe je vanaf nu met Google for Jobs. En wij helpen je erbij!
Annika Wolfswinkel | Content manager van de Toekomst
Bij de Toekomst houden we van de natuur en dat laten we graag zien. We zijn dan ook erg blij met de overname van de duurzame drukkerij Ecodrukkers!
Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Akoestische panelen bieden vele mogelijkheden. Zo minimaliseer je niet alleen stemgeluid met deze panelen, maar zijn ze ook nog eens milieuvriendelijk en passen in elk interieur.
Annika Wolfswinkel | Contentmanager van de Toekomst
Wij van de Toekomst houden ervan om mensen in het zonnetje te zetten, om zo nu en dan iemand te verrassen en wat leuks te geven. Jij toch ook?
Nic Roos | Directeur van de Toekomst
Wij zijn verheugd te kunnen melden dat we een mooie uitbreiding hebben kunnen realiseren met de overname van True Colours uit Utrecht.
Evelyn van Helden
Of je nu op zoek bent naar werkkleding voor je personeel of promotionele kleding voor een evenement; bij de Toekomst ben je aan het juiste adres. Vanaf nu kun je bij ons namelijk ook terecht voor het personaliseren van promo-, sport- en workwear.
Maaike Schrijvers
Op beurzen en evenementen heb je maar enkele seconden om de aandacht van de bezoeker te trekken. Een aantrekkelijk en in het oog springende stand is hierin erg belangrijk. In deze blog delen wij de belangrijkste tips.
Bob Roos
Wie kent het niet? Zo’n groene adres balk met een slotje erin. Tegenwoordig zie je ze steeds vaker en wordt het belang hiervan door steeds meer bedrijven in gezien. Maar wanneer is een website nou “veilig” en welke maatregelingen moeten hiervoor getroffen worden? Dat zullen wij in dit blog bespreken.
Sander Peterse
Elk bedrijf heeft te maken met de Nederlandse Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) omdat elk bedrijf wel aan persoonsgegevensverwerking doet. Of het hier nou gaat om persoonsgegevens van klanten of personeelsleden.
Ronald de Ruyter
Iedereen wordt elk moment van de dag in de gaten gehouden door overheden, grote corporaties en illuminaties. Oké oké tuurlijk is het niet zo dramatisch, maar dat je op internet wordt afgeluisterd is helaas is het niets nieuws … , MAAR
Maaike Schrijvers
Steeds meer bedrijven kiezen voor interactieve verslagen. Hoewel in het verleden een interactieve verslag voornamelijk ter ondersteuning diende van het ‘papieren’ verslag, kiezen zij steeds vaker voor het uitsluitend online verspreiden hiervan.
Berry van Mondfrans
Door het gebruik van AMP voor websites laden webpagina’s razendsnel! Toch is het voor velen nog een onbekende term. Onze developer Berry vertelt je er graag meer over.
Arnaud Hendriksen
Met het uitgebreide assortiment communicatiemiddelen waarover wij beschikken, is het ons doel jou volledig tot dienst te kunnen zijn. Om hiertoe nog beter in staat te zijn, is vanaf 1 juni het Hilversumse signbedrijf AH Design onderdeel van de Toekomst geworden.
Maaike Schrijvers
Veel retailers maken niet optimaal gebruik van Point-of-Sale materiaal. Uit onderzoek blijkt dat de meeste aankoopbeslissingen pas op de winkelvloer worden gemaakt. Zie jij wel de kansen in van POS materiaal, om jouw product onder de aandacht te brengen bij potentiële kopers?
Sander Peterse | Technisch Consultant
Wanneer jouw webwinkel of website op onze servers gehost wordt, zal het je wellicht niet ontgaan zijn. Wij zijn namelijk erg druk met een servermigratie, waarbij we overgaan naar PHP 7.
Frederique Sengers
Steeds meer bedrijven kiezen voor interactieve verslagen. Ook Albron wist ons te vinden, toen zij het anders wilde aanpakken. De afgelopen tijd hebben wij met ons team hard gewerkt aan het duurzaamheidsverslag in de vorm van een interactief magazine.
Nic Roos
Een full service communicatiebedrijf voor online en print, dat is wie wij zijn. Met het uitgebreide assortiment waarover wij beschikken, is ons doel jou volledig te kunnen ontzorgen. Hierbij is ons niets te gek! Al ons werk is ingericht op het creëren en realiseren van media met impact en interactie.
Jordy Wichgers | Developer
Inovum is een zorgorganisatie in Hilversum en Wijdemeren. Vanuit de verpleeghuizen en het Behandel- en adviescentrum levert Inovum verpleeghuiszorg en behandeling. Wij hebben de website van Inovum met plezier nieuw leven ingeblazen!
Maria Bruggeman | Ontwerper
Monuta biedt een totaal pakket van producten en diensten en zijn daarin een meelevend, daadkrachtige en oprechte helper. Met een zekere, positieve insteek en persoonlijk aandacht voor uitgesproken en onuitgesproken wensen. Waarden die wij ook hoog in het vaandel hebben staan.
Maria Bruggeman | Ontwerper
De proofingTool is een online hulpmiddel ontwikkeld door de Toekomst om het proofing proces te optimaliseren. Via de proofingTool kunnen verschillende gebruikers documenten inzien en beoordelen.
Nic Roos | Directeur
Oké, oké we geven toe. Het was wel echt de hoogste tijd voor een nieuwe website. Tijd om meer van onszelf te laten zien! Tijd voor de Toekomst anno nu. Het is dan eindelijk zo ver! We nemen je mee in alle vernieuwingen en zijn uiteraard benieuwd naar jouw mening!
Bob Roos | Directeur
Zoals verwacht was ook 2016 weer een bewogen jaar voor de digitale wereld: het aantal internetgebruikers ging over de grens van 3,5 miljard, augmented reality werd de realiteit van de dag door Pokémon en volgens sommigen dankt de VS zijn nieuwe president aan de Facebook-bubble. Wat brengt 2017 ons? Een kijkje in de toekomst.
Max Duurland
Less is more! Hoe drukker het design, hoe meer afleiding en hoe kleiner de kans dat je boodschap goed overkomt bij de ontvanger. Keuzes maken is belangrijk, wat laat ik wel zien en wat niet. Kies je voor het schalen van je design, of voor het opknippen van je content? Of misschien wel sterker, laat je content vervallen omdat dat voor de gebruiker het beste is?
Cindy Nauta | Content manager
Steeds meer merken zoeken naar alternatieve cross mediale methoden om zich te onderscheiden tussen het enorme communicatievolume. Beleveniscommunicatie is een trend die zich steeds breder gaat vestigen. Het ligt vaak dicht tegen thematische promoties aan, zoals: events, venues, reizen.
Jan Roos | Directeur
De kwaliteit die je al van de Toekomst gewend bent, is nu officieel vastgelegd: ISO 12647-2:2013. Als je drukwerk bestelt wil je niet alleen hele mooie kleuren en kwaliteit, maar wil je ook dat dit nauwkeurig wordt vastgelegd met een constant eindresultaat.